Indywidualna dieta – dobry początek.

W trakcie konsultacji przeprowadzam analizę Twojego stanu odżywienia na podstawie wypełnionej ankiety oraz badań laboratoryjnych. Ustalamy cel i czas jego realizacji.
Otrzymasz wytyczne dotyczące odżywiania oraz suplementacji wraz z przykładowym jadłospisem na okres tygodnia (7dni) i listą zakupów. Otrzymany jadłospis zmieniamy co 4-6 tygodni w zależności od uzyskanych wyników, ze zwróceniem uwagi na sugestie podopiecznej.

Dieta redukcyjna
Plan żywieniowy o ujemnej kaloryczności, którego celem jest utrata zbędnych kilogramów.

Dieta optymalna
Plan żywieniowy przystosowany do zaspokojenia zapotrzebowania na składniki odżywcze. Przeznaczony dla osób, które chcą utrzymać swoją masę ciała i chcą przy tym zdrowo się odżywiać.

Dieta dla sportowców
Plan żywieniowy przeznaczony do optymalizacji wyników sportowych, dieta dla zawodników sportów siłowych, gier zespołowych oraz dla zawodników sportów wytrzymałościowych – biegaczy, kolarzy, triathlonistów.

Dieta w niedoczynności tarczycy (choroba Hashimoto)
Plan żywieniowy ukierunkowany na wyrównanie pracy tarczycy, przywrócenie równowagi hormonalnej.

Dieta w insulinooporności
Plan żywieniowy przeznaczony dla osób z insulinoopornością ukierunkowany na uzyskanie masy ciała, wyrównanie poziomu glikemii. Dieta oparta na produktach o niskim IG. Częścią współpracy jest kształcenie osób podopiecznych w temacie diety poprzez przesyłanie materiałów dodatkowych oraz odpowiedzi na pytania.

Dieta wegetariańska i wegańska
Plan żywieniowy skupiający się na właściwym zbilansowaniu posiłków w celu dostarczenia wszystkich wartości odżywczych, witamin i minerałów.

Żywienie dzieci
Dieta przeznaczona dla dzieci i młodzieży ukierunkowana na właściwy rozwój, wzmacnianie odporności, zapobieganie chorobom.

Dieta w chorobach metabolicznych
Dla osób cierpiących na następujące choroby: osteoporoza, dna moczanowa, cukrzyca, fenyloketonuria. Specjalistyczny plan żywieniowy dostosowany do potrzeb osób chorych. W przypadku innych, niewymienionych chorób proszę o kontakt, jeżeli nie będę w stanie pomóc zasugeruję kolegę/koleżankę po fachu.

 

Podstawowe zasady

Podczas współpracy proszę co 2 tygodnie o wysłanie raportów – jak wygląda zmiana masy ciała, samopoczucie, poziom energii, opinie i sugestie dot. diety. Stały kontakt jest bardzo ważny w pierwszych miesiącach współpracy.
Na wszystkie wysyłane do mnie pytania dot. diety odpowiadam w ciągu 24 godzin. Kontakt za pośrednictwem fb, mail lub telefonicznie.
Całość materiałów wysyłam w wersji elektronicznej w ciągu 48 godzin od zaksięgowania płatności lub podczas wcześniej umówionego spotkania.