Trening personalny i grupowy – dobry początek.


Przez przystąpieniem do współpracy, spotykamy się i wspólnie określamy cel treningowy i czas na jego osiągnięcie, a następnie układam plan treningowy dopasowany do Twoich możliwości. W trakcie całej współpracy nie tylko nadzoruje wykonywanie ćwiczeń, ale motywuje i służę swoją wiedzą również poza siłownią, w tym w temacie diety oraz regeneracji.

Trening odbywa się w 2 formach:

  • Trening personalny 1 na 1.
    W tej formie praca odbywa się tylko z 1 podopiecznym, zgodnie z ustalonym wcześniej planem. Rozpoczynamy od przeprowadzenia rozgrzewki, następnie przechodzimy do części głównej treningu, gdzie uczę Cie poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, koryguję błędy i monitoruję progres. Idealne rozwiązanie dla osób chcących nauczyć się skomplikowanych technicznie ruchów takich jak dwubój olimpijski lub praca z odważnikami kulowymi.
  • Trening w grupach od 2 do 4 osób.
    Idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią trenować samemu, czują potrzebę rywalizacji lub po prostu chcą się dobrze bawić w grupie. Uczestnicy w miarę możliwości wykonują podobny zestaw ćwiczeń z dostosowaniem do ich poziomu zaawansowania. Jeżeli nie masz nikogo z kim mógłbyś trenować, napisz do mnie jaki jest twój cel, a ja zaproponuję Ci kogoś z istniejącej już grupy do wspólnej pracy.

Rodzaje treningów:

Trening crossfit
Oparty na ruchach funkcjonalnych i wielostawowych, idealny do poprawy siły, kondycji oraz ogólnej sprawności fizycznej. Każde intensyność i poziom trudności ćwiczeń jest przystosowany do Twoich możliwości, dlatego nawet osoby początkujące nie mające wcześniej kontaktu ze sportem mogą wziąć w nim udział i świetnie się bawić.

Trening kettlebell
W trakcie sesji treningowej korzystamy głównie z odważników kulowych tzn kettlebells oraz wykonujemy ćwiczenia z ciężarem własnego ciała. Trening idealnie nadaje się do budowy siły i dynamiki oraz do redukcji tkanki tłuszczowej.

Trening dwuboju olimpijskiego
Mocno specjalistyczny, techniczny trening, którego celem jest nauka techniki podrzuty i rwania. W jego trakcie skupiamy się na osiągnięciu niezbędnej mobilności, nauce poprawnej techniki i zwiększaniu siły.

Trening trójboju siłowego
Przeznaczony dla osób, których priorytetem jest siła. Głównymi ćwiczeniami, które będziemy wykonywać będą przysiad, wyciskanie na ławce prostej oraz martwy ciąg. Dodatkowo skupimy się na ćwiczeniach akcesoryjnych, które pozwolą poprawić wyniki w 3 wcześniej wspomnianych bojach. Jeżeli marzysz o swoich pierwszych 100 kg na klatę to jest rozwiązanie dla Ciebie!

Trening kulturystyczny
Celem treningu jest budowa masy mięśniowej, obniżenie poziomu tkanki tłuszczowej, smukła wyrzeźbiona sylwetka. Trening przeznaczony dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Trening ogólnorozwojowy
Trening, którego celem jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej, idealny jako dodatek dla sportowców gier zespołowych. Sprzyja właściwemu rozwojowi młodzieży szkolnej, wpływa na kształtowanie właściwej postawy. Dzięki pracy nad stabilizacją zapobiega bólom pleców.

Redukcja wagi

Dzięki odpowiedniej intensywności i doborowi ćwiczeń trening przyśpiesza metabolizm oraz proces spalania tkanki tłuszczowej, jak również poprawia kondycje. Wraz z właściwą dietą efekty gwarantowane już po pierwszych tygodniach.

Brzuch, uda, pośladki
W trakcie treningu wykonujemy serię ćwiczeń ukierunkowanych na kształtowanie mięśni pośladkowych, wysmuklenie ud oraz redukcję obwodu pasa – czyli tego czym powinna się charakteryzować kobieca sylwetka.

Trening 50+
Treningi o niższej intensywności ukierunkowane na zachowanie sprawności fizycznej i poprawę komfortu życia. W trakcie naszych spotkań bazujemy na ćwiczeniach stabilizujących, pracy z ciężarem własnego ciała oraz niewielkich obciążeniach.

Twój pomysł
Masz swoją wizję treningu, jest coś o czym nie wspomniałem, a nad czym chcesz popracować, napisz do mnie i razem wymyślimy rozwiązanie. Jeżeli nie będę w stanie podjąć się zaproponuję kolegę po fachu.

Podstawowe zasady

Trening personalny odbywa się w studio treningu personalnego 1on1 w Łodzi na ul. Lipowej. Klub obsługuje OK System, Benefit.
Na treningu obowiązuje wygodny strój sportowy, buty z zakrytymi palcami, ręcznik.

Szanując swój czas na treningu stawiaj się punktualnie.
Istnieje możliwość umawiania się każdorazowo z treningu na trening lub zarezerwowanie sobie stałej godziny w określone dni tygodnia.

Zapisz się na indywidualny trening już teraz...